Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Τι κάνει ο δήμος με την απόσυρση των... «προσωπικών» τζιπ, άνω των 1400 cc;

Σε εφαρμογή της αριθμ. 129/2534/20-01-2010 ΚΥΑ των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης & Οικονομικών  στην οποία αναφέρεται ότι «όλα τα αυτοκίνητα άνω των 1400cc, τα οποία ανήκουν στην κυριότητα και χρησιμοποιούνται από τις υπηρεσίες του δημόσιου Τομέα, αποσύρονται από την κυκλοφορία σταδιακά και παραδίδονται στον ΟΔΔΥ μέχρι 31-12-2010, σύμφωνα με τις διατάξεις της απόφασης 6400/2060/1984, με προτεραιότητα απόσυρσης τα μεγαλύτερα σε κυβισμό αυτοκίνητα και τα παλαιότερα», θα έπρεπε να είχε αποσύρει ο δήμος, όλα τα αυτοκίνητα που ανήκουν στην κυριότητά του και υπερβαίνουν τα 1400 κυβικά.
Για ενημέρωση:

Στην Κοινή Υπουργική Απόφαση 129/2534/20-01-2010 (ΦΕΚ 108/Β74-2-2010) των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών «Καθορισμός δικαιούχων χρήσης και ανώτατου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες ρυθμίσεις σχετικές με τα Κρατικά Αυτοκίνητα» προβλέπεται ότι τα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των 1.400 cc αποσύρονται από την κυκλοφορία σύμφωνα με τις διατάξεις της 6400/2060/1984 (ΦΕΚ 387/Β').

Με στόχο να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των Υπηρεσιών, επιτρέπεται η διατήρηση των επιβατικών αυτοκινήτων τα οποία είναι απολύτως απαραίτητα για την εξυπηρέτηση μόνο των υπηρεσιακών αναγκών τους.

Με βάση τα ανωτέρω, η Δ/νση Κρατικών Αυτοκινήτων και Επικοινωνιών της Γ.Γ.Δ.Δ. και Η.Δ. του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και οι Γενικές Γραμματείες των Περιφερειών όλης της χώρας, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 1 του ν. 2647/1998 θα αξιολογούν τις ανάγκες των Υπηρεσιών και θα εξετάζουν ποια οχήματα μεγαλύτερου του επιτρεπόμενου κυβισμού θα πρέπει να διατηρηθούν, όχι πολυτελή, με την προϋπόθεση ότι θα λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν και ειδικότερα:

- η μορφολογία του εδάφους (ορεινές και δύσβατες περιοχές, καθώς και περιοχές με μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους) των εξυπηρετούμενων περιοχών, ακόμα και σε περιπτώσεις που ενώ οι Υπηρεσίες εδρεύουν σε αστικές περιοχές, δραστηριοποιούνται σε ορεινές και δύσβατες περιοχές εκτελώντας γεωλογικές μελέτες, τοπογραφικές μετρήσεις, αρχαιολογικές ανασκαφές κ.τ.λ.)

- η ανάγκη υποστήριξης του έργου των Υπηρεσιών (π.χ. αυτοκίνητα που καλύπτουν τις υπηρεσιακές ανάγκες του προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»)

-η διασφάλιση της επάρκειας των ελεγκτικών μηχανισμών (υγειονομικοί, κτηνιατρικοί, αγορανομικοί έλεγχοι)

-οι υποχρεώσεις ορισμένων Υπηρεσιών που πηγάζουν από συμβάσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing)

Υπηρεσίες που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις έχουν κληθεί να αντικαταστήσουν σταδιακά τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που διαθέτουν, αποσύροντας τα από την κυκλοφορία σύμφωνα με τις διατάξεις της 6400/20601984 ΦΕΚ(387/Β), με άλλα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού τα οποία μπορούν να προμηθευτούν από τις κατά τόπους Υπηρεσίες του ΟΔΔΥ ΑΕ και τα τελωνεία όλης της χώρας.

Υπενθυμίζεται ότι, οι Γενικοί Γραμματείς Υπουργείων, οι Γενικοί Γραμματείς Περιφερειών, οι Δήμαρχοι και λοιπά πρόσωπα, όπως αναφέρονται στο άρθρο 3 της παραπάνω ΚΥΑ, δε δικαιούνται αποκλειστικής χρήσης κρατικού αυτοκινήτου, αλλά εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα των Υπηρεσιών τους για την κάλυψη των υπηρεσιακών τους αναγκών.

Τέλος, δεν επιτρέπεται στους Δημάρχους και γενικά στα πρόσωπα που αναφέρονται στο παραπάνω άρθρο, οι οποίοι θα διατηρήσουν αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού στις Υπηρεσίες τους, για τους λόγους που προαναφέρθηκαν και μέχρις ότου αποκτήσουν μικρό αυτοκίνητο, να κυκλοφορούν εντός του Δήμου, με τα μεγάλα αυτοκίνητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει...
Σχόλια όμως ανώνυμα που θίγουν ανθρώπους, ΔΕΝ δημοσιεύονται.