Συνεδρίασε σήμερα 20 Ιουνίου 2011, η οικονομική επιτροπή του δήμου και αφού ο δήμαρχος και πρόεδρος Γιάννης Οικονομάκος, άκουσε και αποδέχθηκε τις παρατηρήσεις της Ελένης Βαρνάβα για την προβληματική καθαριότητα στο δήμο, πήρε αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα:
1. Έγκριση πάγιας προκαταβολής για το Δήμο. Εγκρίθηκε το ποσόν των 6.000 ευρώ, με το οποίο θα καλύπτονται μικροανάγκες στη λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου και του οποίου υπόλογος θα είναι ο υπάλληλος Θανάσης Σάλαρης. Από το θέμα αυτό, μάθαμε -διά στόματος δημάρχου- και πως διαχειρίζονται τα χρήματα της παγίας οι πρόεδροι των τοπικών συμβουλίων! Η λογική αυτή είναι στη διάθεση οποιασδήποτε... πονηρής σκέψης!2. Έγκριση δαπάνης για τη προμήθεια εξοπλισμού για τους εθελοντές πυροπροστασίας. Αποφασίστηκε το ποσό που θα διατεθεί να είναι 5.000 ευρώ.
3. Έγκριση δαπάνης για διαφημιστικό υλικό για το Δήμο. Λάθος η διατύπωση του θέματος, αφού αυτό αφορούσε αθλητικά μπλουζάκια για τα παιδιά των αθλητικών αγώνων. Η δαπάνη ήταν 826 ευρώ.
4. Έγκριση δαπάνης για την αποκατάσταση βλάβης στη Μαυροσουβάλα. Άλλη μια δαπάνη ύψους 10.801 ευρώ, για επισκευή αντλιοστασίου. Δικαίως ο Δημήτρης Κιούσης ξαναείπε, πως οι επισκευές αυτές θα... γράψουν ιστορία!
5. Έγκριση δαπάνης για τη «Μεταφορά και διαμόρφωση αίθουσας Δημοτικού Συμβουλίου». Για να μεταφέρει η δημοτική αρχή τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, χρειάζεται... 6.088 ευρώ! Δηλαδή 2 τουαλέτες και τις μεγαφωνικές εγκαταστάσεις που θα αλλάξουν χώρο.
6. Έγκριση δαπάνης για τη «Διαμόρφωση χώρων στα Νέα Παλάτια». Θέλει επίσης και 12.838 ευρώ, για μερεμέτια στα γραφεία που θα στεγάσουν ΚΕΔΩ και Νομικό Πρόσωπο στα Νέα Παλάτια.
7. Έγκριση δαπάνης για την διαμόρφωση χώρων της Τεχνικής Υπηρεσίας. Για πέντε (5) χωρίσματα στην σημερινή αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, θέλει η δημοτική αρχή... 52.009 ευρώ!!! Εκεί θα στεγαστεί η τεχνική υπηρεσία.
8. Έγκριση δαπάνης για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τη διαχειριστική επάρκεια του Δήμου Ωρωπού. Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες αυτές, θα κοστίσουν στο δήμο... 9.610 ευρώ!
9. Κατάρτιση όρων διακήρυξης για τη δημοπρασία παραχώρησης απλής χρήσης παραλιών. Εδώ και αν δεν είναι να γελάς! Την ερχόμενη Παρασκευή, έρχεται ο πλειοδοτικός διαγωνισμός, με εκκίνηση για τους χώρους προς ενοικίαση, τα 10 ευρώ ανά τ.μ.. Στην παραλία Μαρκοπούλου, από την Καρβουνόσκαλα μέχρι τον φάρο, υπάρχουν τέσσερις χώροι για διάθεση. 225+225+300+300 τετραγωνικά μέτρα. Οι χώροι αυτοί έχουν ήδη από ολιγωρία της δημοτικής αρχής καταληφθεί! Οι επιχειρηματίες ήδη δουλεύουν! Υπάρχουν και άλλες αιτήσεις, οι οποίες υποτίθεται θα πάρουν μέρος στο διαγωνισμό της Παρασκευής. Για να δούμε τι θα γίνει. Εντωμεταξύ, στο κανονισμό που έχει συντάξει η δημοτική αρχή και που θα διέπει τις συμβάσεις αυτές, ΟΛΑ τα βασικά ΕΝΟΟΥΝΤΑΙ! Δεν ορίζεται τίποτα (τουαλέτες κ.λ.π.)! Για ντουζιέρες, θα κάνει διαγωνισμό ο δήμος, όταν πριν λίγες μέρες είχε κόψει από τη βάση τους και αυτές που υπήρχαν! Για την περιοχή του Χαλκουτσίου, δεν υπάρχουν χώροι προς ενοικίαση!!! Είναι χωρίς ενδιαφέρον κατά τη δημοτική αρχή.
10. Ορισμός πληρεξουσίου Δικηγόρου, για να παραστεί ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών στις 20/6/2011 για υποθέσεις του Δήμου Ωρωπού (ασφαλιστικά μέτρα)
11. Έγκριση εντάλματος προπληρωμής για την εξόφληση του δάνειου για το ελαιοτριβείο Καλάμου. Ήταν η 2η φορά που ήρθε αυτό το θέμα, πριν από λίγους μήνες, γιατί την πρώτη φορά δεν έγινε καμιά ενέργεια, αν και είχε ψηφιστεί ομόφωνα!
12. Έγκριση ανάθεσης μελέτης για «Τοπογραφικές εργασίες ενημέρωσης υποβάθρου του οικισμού Μαρκοπούλου Ωρωπού». Δεν βρέθηκε η συγκεκριμένη μελέτη, που κατά τον Γιώργο Αρμυριώτη υπάρχει και έτσι η δημοτική αρχή θα δώσει 11.000 ευρώ για να ξαναγίνει!!!
13. Έγκριση ανάθεσης μελέτης «Εξωτερικών υδραγωγείων στις θέσεις Αυλοτόπι και Ρίζες (ΔΚ Καλάμου)». Άλλες 11.000 ευρώ!
14. Κατάρτιση όρων διακήρυξης για μίσθωση αγροτεμαχίου. Εδώ προβλέπεται να δοθούν περίπου 2000 ευρώ το χρόνο για κάθε στρέμμα που θα νοικιάσουν, όταν ο δήμος διαθέτει δικά του! Χρειάζονται από 6 έως 10 στρέμματα! Δηλαδή, 12 έως 20 χιλιάδες το χρόνο!
15. Έγκριση δαπάνης για τον έλεγχο ισολογισμών του Δήμου Ωρωπίων έτους 2005, 2006 & 2007. Για τον έλεγχο αυτό, θα δώσουν 22.140 ευρώ! Και να θυμηθούμε πως έχουν ψηφιστεί περίπου 25.000 ευρώ ετησίως, για συμβουλευτικές υπηρεσίες σε εξωτερικό λογιστικό γραφείο!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΗΓΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΩΡΩΠΟ.ΚΥΡΙΕ ΞΥΛΟ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΑΠΑΓΚΙΣΤΡΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΑΛΙΕΣ "ΦΙΛΙΕΣ" ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφή