Σε θέμα μας «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 2/3/2011: ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ - «Προβληματίζουν» οι θέσεις του Δημήτρη Κιούση...», γράφαμε στις 2/3/2011: «Αρνητικοί ήταν πάλι ο Δημήτρης Κιούσης και ο Άγγελος Καλύβας, για την ανάθεση σε λογιστικό γραφείο της υπηρεσίας λογιστικής υποστήριξης, αξίας 24.600 ευρώ για το 2011...». Το θέμα αυτό είχε τότε περάσει κατά πλειοψηφία.
Σήμερα στο πρόγραμμα «Διαύγεια», αναρτήθηκε από τις υπηρεσίες του δήμου, η υπ’ αριθ.57/2011 απόφαση της οικονομικής επιτροπής με θέμα την «έγκριση της έκθεσης απογραφής του Δήμου Ωρωπού, καταχώρηση της απογραφής έναρξης στο βιβλίο απογραφών και ισολογισμών του δήμου, καθώς και ορισμός ορκωτού ελεγκτή-λογιστή και του αναπληρωτή του, για τον έλεγχο της απογραφής έναρξης», που ψηφίστηκε σε τακτική συνεδρίαση στις 15 Απριλίου ομόφωνα, πίστωση ποσού 24.600 ευρώ κατόπιν πρότασης του δημάρχου και προέδρου Γιάννη Οικονομάκου, για τον έλεγχο της απογραφής έναρξης με απ’ ευθείας ανάθεση. Το ίδιο ακριβώς λέει και η υπ’ αριθ. 85 απόφαση δημάρχου -βάση της απόφασης της επιτροπής- και η εταιρεία είναι η «RPS ΟΡΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ».
Σήμερα στο πρόγραμμα «Διαύγεια», αναρτήθηκε από τις υπηρεσίες του δήμου, η υπ’ αριθ.57/2011 απόφαση της οικονομικής επιτροπής με θέμα την «έγκριση της έκθεσης απογραφής του Δήμου Ωρωπού, καταχώρηση της απογραφής έναρξης στο βιβλίο απογραφών και ισολογισμών του δήμου, καθώς και ορισμός ορκωτού ελεγκτή-λογιστή και του αναπληρωτή του, για τον έλεγχο της απογραφής έναρξης», που ψηφίστηκε σε τακτική συνεδρίαση στις 15 Απριλίου ομόφωνα, πίστωση ποσού 24.600 ευρώ κατόπιν πρότασης του δημάρχου και προέδρου Γιάννη Οικονομάκου, για τον έλεγχο της απογραφής έναρξης με απ’ ευθείας ανάθεση. Το ίδιο ακριβώς λέει και η υπ’ αριθ. 85 απόφαση δημάρχου -βάση της απόφασης της επιτροπής- και η εταιρεία είναι η «RPS ΟΡΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ».
Το θέμα που χρειάζεται απάντηση από τη δημοτική αρχή και το δήμαρχο είναι:
Τα 24.600 ευρώ που πέρασε στις 2/3/2011 και υποτίθεται πως άνοιξε κωδικό, θα δοθούν όλα -μόλις αυτό είναι δυνατόν- για τον έλεγχο της απογραφής έναρξης; Θα υπάρξει άλλος κωδικός για τους ορκωτούς; Είναι άλλο θέμα; Ποιό θέμα... γιατί μπερδευτήκαμε! Ο κωδικός που ανοίχτηκε στον προϋπολογισμό, πιστώθηκε με 24.600 ευρώ για λογιστικές υπηρεσίες όλο το χρόνο. Ο έλεγχος της απογραφής που ψηφίστηκε στις 15/4, στοιχίζει και αυτός 24.600 ευρώ!. Ο έλεγχος που... έρχεται του προϋπολογισμού, μαθαίνουμε πως θα κοστίζει και αυτός 24.600 ευρώ!!! Να σκεφτεί λοιπόν κανείς, πως θα πληρώνει ο δήμος για κάθε... επί μερους «λογιστική υποστήριξη»... 24.600 ευρώ; Μήπως είναι διαβολική σύμπτωση;
“Μα γιατί το τραγούδι, να είναι λυπητερό;”
ΑπάντησηΔιαγραφήevrinomi.blogspot.com