Υπάρχει μια «Απόφαση Δημάρχου για την απευθείας ανάθεση με την διαδικασία του κατεπείγοντος της επισκευής του αντλιοστασίου στο γήπεδο Καπανδριτίου» sites.diavgeia.gov.gr/oropos/ada/4ΑΓ9Ω0Π-Βμε:
Αριθμό Πρωτοκόλλου 71
Ημερομηνία Απόφασης 30/03/2011
Ημερομηνία Ανάρτησης 06/04/2011
στην οποία ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΑΙ
Η έγκριση της από 30/03/2011 μελέτης της Τεχνικής Υπηρεσίας για την «Επισκευή αντλιοστασίων από Έκτακτες Βλάβες» και
Η απευθείας ανάθεση της προμήθειας και εργασίας..... συνολικού ποσού 8148,75€ στον κωδικό 25.6262.0001 «Συντήρηση αντλητικών συγκροτημάτων» του προϋπολογισμού του Ωρωπού έτους 2011.
Επίσης υπάρχει μια ακόμη «Απόφαση Δημάρχου ανάθεσης προμηθειών και εργασιών για την αντιμετώπιση έκτακτων βλαβών ύδρευσης» sites.diavgeia.gov.gr/oropos/ada/4ΑΘΘΩ0Π-Υ με:
Αριθμό Πρωτοκόλλου 82
Ημερομηνία Απόφασης 12/04/2011
Ημερομηνία Ανάρτησης 20/05/2011
στην οποία ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΑΙ
Η έγκριση της από 11/04/2011 μελέτης της Τεχνικής Υπηρεσίας για την «Επισκευή αντλιοστασίων από Έκτακτες Βλάβες» και
Η απευθείας ανάθεση της προμήθειας και εργασίας..... συνολικού ποσού 17.404,50€ στον κωδικό 25.7336.0010 «Επισκευή αντλητικών συγκροτημάτων και γεωτρήσεων από έκτακτες βλάβες» του προϋπολογισμού του Ωρωπού έτους 2011.
Και υπάρχει και μια «ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ 56/2011 «Έγκριση δαπάνης για την επισκευή του αντλητικού συγκροτήματος στο γήπεδο Καπανδριτίου» sites.diavgeia.gov.gr/oropos/ada/4ΑΓΨΩ0Π-Κ με:
Αριθμό Πρωτοκόλλου 5358
Ημερομηνία Απόφασης 04/04/2011
Ημερομηνία Ανάρτησης 05/04/2011
(Αναφέρεται στην πρώτη ανάθεση)
Στο άρθρο 267, παρ. 2 του νόμου για τον «Καλλικράτη», αναφέρεται για τις μεταβατικές διατάξεις οικονομικής διαχείρισης δήμων:
«...Μέχρι την κατάρτιση και ψήφιση του προϋπολογισμού του νέου δήμου και πάντως όχι αργότερα από την 30 Μαρτίου 2011, οι προϋπολογισμοί των δήμων και κοινοτήτων που συνενώνονται, εκτελούνται ως δωδεκατημόρια του προϋπολογισμού του 2010. Μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής, δεν επιτρέπεται να γίνει οποιαδήποτε δαπάνη με βάση τον προϋπολογισμό των συνενωμένων δήμων και κοινοτήτων, πλην αυτών που αφορούν στις αποδοχές προσωπικού και την καταβολή των αντίστοιχων ασφαλιστικών εισφορών. «Μέχρι την κατάρτιση και ψήφιση του προϋπολογισμού, είναι επιτρεπτή η πραγματοποίηση δαπανών, χωρίς τους περιορισμούς των δωδεκατημορίων ή των διατάξεων της περίπτωσης α' της παραγράφου 1 του άρθρου 160 του ν. 3463/2006 (ΦΕΚ 114 Α'), από συνενωμένους ή μη δήμους, οι οποίες αφορούν τη μισθοδοσία προσωπικού που μετατάσσεται ή μεταφέρεται σε αυτούς, που προκύπτουν από την άσκηση νέων αρμοδιοτήτων που τους μεταβιβάζονται, κατά τις διατάξεις των άρθρων 94 και 95 του παρόντος, περιλαμβανομένης και της καταβολής των προνοιακών επιδομάτων, καθώς και όσες αφορούν την εκπλήρωση ανειλημμένων συμβατικών υποχρεώσεων που απορρέουν από την εν γένει εκτέλεση έργων».
Επίσης στο άρθρο 58, παρ. 2 στον ίδιο νόμο, αναφέρεται ότι σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης μπορεί ο δήμαρχος να αποφασίσει για θέματα που ανήκουν στην Οικονομική Επιτροπή ή της Ποιότητας ζωής, αλλά οφείλει να υποβάλει την απόφασή του για έγκριση κατά την επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής.
Αποφασίζει λοιπόν ο δήμαρχος στις 12 Απριλίου για την απευθείας ανάθεση των 17.404,50 ευρώ και στις 16 Απριλίου, που ήταν η επόμενη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, δεν φέρνει την απόφασή του για έγκριση, ούτε στις 5 Μαΐου, ούτε μέχρι σήμερα.
Μετά από δέκα (10) μέρες από την απευθείας ανάθεση, την Τρίτη 26 Απριλίου 2011, έρχεται στο δημοτικό συμβούλιο η έγκριση του Προϋπολογισμού του Δήμου για το 2011!!!
Όλα αυτά ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ.
Από την παρατήρηση των δυο περιγραφών των βλαβών, (με λήψη αρχείων) εύκολα προκύπτουν ερωτήματα. Για παράδειγμα, στην πρώτη απόφαση του δημάρχου (71) η «απεγκατάσταση και εγκατάσταση αντλητικού συγκροτήματος» (στο απόσπασμα της οικονομικής επιτροπής αναφέρεται ως booster) χρεώνεται 1.800 ευρώ. Στην άλλη (82) χρεώνεται με άλλη περιγραφή, «εκτοποθέτηση και επανατοποθέτηση» του booster, 2.800 ευρώ. Με την επισκευή όμως και τα δυο συνολικά τα ποσά των εργασιών στα booster, φτάνει περίπου στο ίδιο ύψος. 3.300 και 3.600 ευρώ αντίστοιχα. Επίσης, η πρώτη αναφέρεται σε κωδικό «Συντήρηση αντλητικών συγκροτημάτων» και η δεύτερη σε «Επισκευή αντλητικών συγκροτημάτων και γεωτρήσεων από έκτακτες βλάβες» και οι δυο όμως από τον... προϋπολογισμό του Ωρωπού έτους 2011!!!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η δημοτική αρχή στους τέσσερεις (4) μήνες της διοίκησής της, έχει προβεί σε δεκαοκτώ (18) απευθείας αναθέσεις, με συνολικό ποσόν 119.500,10 ευρώ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η δημοτική αρχή στους τέσσερεις (4) μήνες της διοίκησής της, έχει προβεί σε δεκαοκτώ (18) απευθείας αναθέσεις, με συνολικό ποσόν 119.500,10 ευρώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η γνώμη σας μετράει...
Σχόλια όμως ανώνυμα που θίγουν ανθρώπους, ΔΕΝ δημοσιεύονται.