Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

ΓΕΩΡΓΙΑ ΒΑΘΗ: Δήλωση για την έναρξη του τοπικού συμβουλίου


Η σύμβουλος της δημοτικής κοινότητας Σκάλας Ωρωπού-Χαλκουτσίου Γεωργία Βάθη, με την ευκαιρία της έναρξης του τοπικού συμβουλίου και της συμμετοχής της στην ανάδειξη προέδρου και αντιπροέδρου αυτού, έκανε την παρακάτω δήλωση:
 «Ήρθε η ώρα να τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν οι συμπολίτες μου, με τους οποίους, πολλά χρόνια τώρα, μας συνδέουν κοινοί δεσμοί αλληλοεκτίμησης, καθώς και τα άλυτα προβλήματα της περιοχής μας.
Σήμερα μας δίνεται η δυνατότητα, να κάνουμε μια ακόμη προσπάθεια από πιο κοντά πλέον. Μια προσπάθεια που θα έχει τη δική μας φωνή με θέση και πρόταση, που θα μας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχουμε τις αποφάσεις για το δικό μας τόπο και τη δική μας ζωή.

Ήταν ιδιαίτερη τιμή για μένα, η πρώτη θέση στις προτιμήσεις των συμπολιτών μου, όπως είναι υποχρέωση και μεγάλο καθήκον μου να μην τους απογοητεύσω. Μπορεί λοιπόν να μην βρίσκομαι με την πλειοψηφία που παίρνει τις αποφάσεις, μπορεί η θέση μου από την ψηφοφορία του 5μελούς να είναι αυτή του απλού στρατιώτη, αλλά κανείς δεν μπορεί να με εμποδίσει να βρίσκομαι μπροστά στο δίκαιο αγώνα των συμπολιτών μου και να προσπαθώ πάντα για το καλύτερο. Θα αντιπροσωπεύω τη δική τους φωνή και θα ελέγχω τις αμέλειες, τις παραλήψεις και την απραξία.
Η Σκάλα και το Χαλκούτσι πρέπει να πάρουν επιτέλους αυτό που τους ανήκει και που τόσα χρόνια η αδράνεια τους το στερούσε. Και αυτό θα γίνει, μόνο αν η φωνή μας είναι δυνατή εκεί που πρέπει και αν δε δεχθούμε άλλους συμβιβασμούς».
 Με εκτίμηση 
Γεωργία Βάθη 
Σύμβουλος δημοτικής κοινότητας
Σκάλας-Χαλκουτσίου
Δήμου Ωρωπού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει...
Σχόλια όμως ανώνυμα που θίγουν ανθρώπους, ΔΕΝ δημοσιεύονται.