Ως παράβαση του ΚΟΚ θα αντιμετωπίζεται η άρνηση καταβολής διοδίων, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, διευκρινίζοντας ότι η ρύθμιση μελετάται και θα κατατεθεί στη Βουλή. Δήλωσε επίσης
ότι θα πρέπει να υπάρξει "μια εκλογίκευση" στην κλιμάκωση των διοδίων ιδιαίτερα στα υπό κατασκευή τμήματα. Επίσης να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις, να υπάρξει διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών και να προχωρήσει η εφαρμογή της αναλογικής χρέωσης με ηλεκτρονικά διόδια. Ο κ Ρέππας επεσήμανε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι πολύπλοκες γιατί σημαντικό ρόλο έχουν και οι 43 τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα και οι οποίες, όπως είπε, πρέπει να παραμείνουν στα έργα. "Θέλουμε να παραμείνουν οι τράπεζες χρηματοδοτώντας τα έργα. Τα επιτόκια 2,5 και 3% που έχουν συμφωνήσει είναι πολύ καλά. Είναι δύσκολο τώρα πια να βρεθούν τέτοια επιτόκια", ανέφερε.
ότι θα πρέπει να υπάρξει "μια εκλογίκευση" στην κλιμάκωση των διοδίων ιδιαίτερα στα υπό κατασκευή τμήματα. Επίσης να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις, να υπάρξει διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών και να προχωρήσει η εφαρμογή της αναλογικής χρέωσης με ηλεκτρονικά διόδια. Ο κ Ρέππας επεσήμανε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι πολύπλοκες γιατί σημαντικό ρόλο έχουν και οι 43 τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα και οι οποίες, όπως είπε, πρέπει να παραμείνουν στα έργα. "Θέλουμε να παραμείνουν οι τράπεζες χρηματοδοτώντας τα έργα. Τα επιτόκια 2,5 και 3% που έχουν συμφωνήσει είναι πολύ καλά. Είναι δύσκολο τώρα πια να βρεθούν τέτοια επιτόκια", ανέφερε.
Ο υπουργός διευκρίνισε επίσης ότι δεν μπορεί να αλλάξουν οι ουσιαστικοί όροι των συμβάσεων γιατί υπάρχει κίνδυνος προσβολής από τρίτους που έχουν αποκλεισθεί από τα έργα. Όλα αυτά, είπε, τα συζητάμε με προσοχή και θα εξαντλήσουμε όλες τις δυνατότητες εξασφάλισης του δημόσιου συμφέροντος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η γνώμη σας μετράει...
Σχόλια όμως ανώνυμα που θίγουν ανθρώπους, ΔΕΝ δημοσιεύονται.