Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Το δημοτικό συμβούλιο των «παθών» - 8/6/2011

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΣΗΜΑΚΗΣ: «Ακούτε ανθρώπους που δουλεύουν στο παρασκήνιο»
ΚΩΣΤΑΣ ΛΙΤΣΑΣ: «Τέλος η περίοδος χάριτος»

Με το μεγάλο θέμα του Βιολογικού Καθαρισμού από τελευταίο που ήταν στην ημερήσια διάταξη να συζητείται δεύτερο, μετά από επίμονο αίτημα της αντιπολίτευσης και του Γιώργου Γιαμαρέλου της συμπολίτευσης, χαλώντας τον προφανή στόχο της δημοτικής αρχής να έχει ελάχιστο ακροατήριο. Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν:



1-Έγκριση κανονισμού λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου. (Κατά πλειοψηφία).
Η δημοτική αρχή έφερε «αγρατζούνιστη» την πρόταση του υπουργείου, χωρίς να κάνει καμιά διαβούλευση με τα μέλη του συμβουλίου και καμιά προσαρμογή που θα έκανε τις συνεδριάσεις λιγότερο κουραστικές.



2-Καθορισμός  ειδικοτήτων  προσωπικού  με σχέση  εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου  Ορισμένου Χρόνου, μη ανταποδοτικού χαρακτήρα. (Κατά πλειοψηφία).
Η παρατήρηση του Δημήτρη Βελτανιώτη πως «από 52 που ζητούσαμε μας έδωσαν 20 και αυτή του Κώστα Λίτσα, για το αν ο δήμαρχος έκανε προσπάθειες για περισσότερες θέσεις, χωρίς ουσιαστική απάντηση, ορίζουν και τις παρακάτω θέσεις που τελικά πήρε ο δήμος:
3 υπάλληλοι ειδικότητας ΔΕ διοικητικού 8μηνης σύμβασης.
4 ναυαγοσώστες με 3μηνη σύμβαση
6 εργάτες γενικών καθηκόντων 8μηνης σύμβασης
3 χειριστές μηχανημάτων έργων 8μηνης σύμβασης
3 ΔΕ8 βοηθούς βρεφονηπιοκόμων με 11μηνη σύμβαση.
1 ΤΕ9 βοηθός βρεφονηπιοκόμων με 11μηνη σύμβαση
3-Χορήγηση επιδόματος  στους υπαλλήλους του Δήμου Ωρωπού που απασχολήθηκαν το έτος 2010 για την εξυπηρέτηση  υπηκόων τρίτων χωρών. (Ομόφωνα)

4-Καθορισμός θέσεων  πρακτικής άσκησης  σπουδαστών Τ.Ε.Ι. στο Δήμο Ωρωπού. (Κατά πλειοψηφία).
Απόφαση να προτείνουν για 20 θέσεις φοιτητών ΤΕΙ με αντικείμενο θέσεων σε σχέση με εργασίες στο δήμο. Διαφωνία του Μιχάλη Χασιώτη, που ζήτησε για τα παιδιά αυτά πλήρη ασφαλιστικά και μισθολογικά δικαιώματα.

5-Συγκρότηση επιτροπής  διενέργειας δημοπρασιών για μίσθωση και  εκμίσθωση ακινήτων από το Δήμο. (Κατά πλειοψηφία).
Πρόεδρος ορίστηκε ο δήμαρχος και μέλη Παναγιώτης Βασιλάκος και Παναγιώτης Πέππας.

6-Τροποποίηση τεχνικού προγράμματος έτους 2011. (Κατά πλειοψηφία).
Προστέθηκαν πέντε (5) νέες μελέτες που έχουν σχέση με ύδρευση και αποχέτευση όμβριων, συνολικής δαπάνης 53.874 ευρώ, στις περιοχές Μαρκόπουλου, Βαρικού, Αυλοτόπι και Ρίζες, καθώς και αξιολόγησης νέων χώρων για την εγκατάσταση ΚΕΛ Ωρωπού. Εκφράστηκαν επιφυλάξεις από τον Κώστα Λίτσα για κατατμήσεις και από τον Γιώργο Αρμυριώτη πως στο Μαρκόπουλο υπάρχουν. Θα διερευνηθεί η πληροφορία. (Κατά πλειοψηφία).

7-Έγκριση 1ης Αναμόρφωσης Προϋπολογισμού έτους 2011. (Κατά πλειοψηφία).

8-Έγκριση μίσθωσης αγροτεμαχίου για κάλυψη  αναγκών των υπηρεσιών του Δήμου. (Κατά πλειοψηφία).
Ο Κώστας Λίτσας ρώτησε αν αυτός ο χώρος θα χρησιμoποιηθεί για σταθμός μεταφόρτωσης. Προέτρεψε να γίνει σε δημοτική περιουσία. Μαζί του συμφώνησε και ο Βασίλης Οικονόμου, ο οποίος ζήτησε να αποφεύγουν τα έξοδα. Ο κ. Λίτσας επίσης πρότεινε να αγοραστεί και όχι να νοικιαστεί.Ο δήμαρχος δεσμεύτηκε πως όταν βρεθεί ο χώρος, θα τον φέρει στο δημοτικό συμβούλιο. Ο Βαίλης Οικονόμου ζήτησε επίσης να επιλεχθεί χώρος που να έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα, ενώ η Ιωάννα Στεργίου τόνισε: «Ότι γίνει να γίνει νόμιμα»!
Ζητείται λοιπόν χώρος 6-10 στρέμματα που να βρίσκεται σε κεντρικό σημείο του δήμου και να έχει κοντά του κεντρικό ή προσβάσιμο αγροτικό δρόμο.

9-Έγκριση Μίσθωσης ακινήτου προς φύλαξη  οχημάτων –μηχανημάτων –ανταλλακτικών–υλικών Δημοτικής Κοινότητας Καλάμου. (Κατά πλειοψηφία).

10-Έγκριση μελέτης και καθορισμός του τρόπου εκτέλεσης του έργου «Ανακατασκευή κτιρίου πρώην Κοινότητας Νέων Παλατίων για τη στέγαση υπηρεσιών του Δήμου Ωρωπού». (Ομόφωνα). Ψηφίστηκε ποσό 12.838 ευρώ. Φυσικά δεν υπάρχει εδώ «ανακατασκευή». Μίλησαν για βάψιμο, επισκευές σε πόρτες, υδραυλικά και ηλεκτρικά. Εκεί προβλέπεται να στεγάσουν η ΚΕΔΩ και το Νομικό Πρόσωπο.

11-Έγκριση μελέτης και καθορισμός του τρόπου εκτέλεσης του έργου «Διαμόρφωση χώρων τεχνικής υπηρεσίας Δήμου Ωρωπού». (Κατά πλειοψηφία).
Ασφαλώς δεν θα την... ξανακτίσουν! Μιλάμε για την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου στην οποία θα στεγάσουν την τεχνική υπηρεσία και για να το κάνει αυτό η δημοτική αρχή, θέλει... 52.000 ευρώ!!!

12-Ορισμός εκπροσώπου για τη διοικητική παραλαβή του έργου «Περίφραξη χώρου στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Αυλώνα». (Ομόφωνα).
Ορίστηκε ο κ. Λέκκας με αναπληρωματικό τον κ. Παπαγιάννη.

13-Καθορισμός τέλους χρήσης αιγιαλού και παραλίας. (Κατά πλειοψηφία).
15 ευρώ ανά μ2 για τα καταστήματα και 10 ευρώ ανά μ2 για τους ελεύθερους χώρους. Ο Βασίλης Οικονόμου ζήτησε να μάθει πως σκοπεύει ο δήμος να αξιοποιήσει τις παραλίες συνολικά του νέου δήμου. Ο Γιώργος Αρμυριώτης παρατήρησε πως το θέμα έχει έλθει λάθος, αφού πρώτα το δημοτικό συμβούλιο έπρεπε να είχε πάρει απόφαση για παραχώρηση των χώρων!

14-Έγκριση Δαπάνης για την πραγματοποίηση Γιορτής Αγίας Τριάδας της Δημοτικής Κοινότητας Αυλώνα. (Κατά πλειοψηφία).
Η δημοτική αρχή «πέρασε» 6.000 ευρώ στον τοπικό σύλλογο Σαρακατσαναίων που θα οργανώσει 2ήμερη εκδήλωση και οι δημότες δεν θα αποφύγουν τα έξοδα, ακόμη και του... αναψυκτικού!!!

Αυτή ήταν η εισήγηση που είχε δοθεί και ο εισηγητής κ. Ηλιάσκος δεν ανέφερε στο Δ.Σ. το 2!

15-Λήψη απόφασης  για τον Βιολογικό Καθαρισμό Ωρωπού, ύστερα από γνωμοδότηση της Επιτροπής που συγκροτήθηκε με την αριθμ.50/2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει...
Σχόλια όμως ανώνυμα που θίγουν ανθρώπους, ΔΕΝ δημοσιεύονται.